سیگاربرگ الیوا دبل تورو Oliva Double Toro

COUNTRY OF PRODUCTION

Nicaragua

MANUFACTURER

Oliva

BRAND

Oliva

PACKING

24

WRAPPER

Ecuador

SUBCAPE(S)

Nicaragua

TRIPE(S)

Nicaragua

MODULE

Double Toro

LENGTH (MM)

152

DIAMETER (MM)

24

STRENGTH

● ● ● ● ○

DURATION

80-100 minutes

دسته:

1,250,000 تومان

 

Oliva Serie V Double Toro بخشی از سریال بسیار محبوبی است که دنیای سیگار را طوفان کرده است. سری V Double Toro که با طیف وسیعی از سلیقه‌ها طراحی شده است، تجربه‌ای باورنکردنی راضی‌کننده را ارائه می‌کند که هم کسانی را که کام ماجراجویانه دارند و هم افراد معمولی را خشنود می‌کند.
سیگار برگ دوبل تورو Oliva Serie V با ماهرانه مونتاژ شده، ضخیم و آبدار 60×6 اینچ است که به طرز درخشانی از برگ لفاف دار نیکاراگوئه Habano Sun Grown با پرایمینگ بالا استفاده می کند. در زیر یک برگ بایندر نیکاراگوئه و ترکیبی از تنباکوهای پرکننده نیکاراگوئه Ligero از منطقه برجسته جالاپا پنهان شده است. بیش از یک ساعت دودی که بیرون می‌آید مجلل‌ترین غذا را به همراه خواهد داشت.
همانطور که Oliva Serie V Double Toro به شخصیت کامل خود می نشیند، نت های خاکی سرسبز، چرم و فلفل بر روی جوانه های چشایی جاری می شوند. دانه‌های قهوه و ادویه‌ها نیز در سرتاسر دود جاری می‌شوند، در حالی که روکش با ته رنگ خامه‌ای متمایز است.
سری V دابل تورو با نگرش به اندازه کافی نیرومند برای خبره با تجربه و ظرافتی آرام که حتی تازه کارترین علاقه مندان را هم دعوت می کند، سیگار برگ همه کاره ای است که تقریباً در هر چرخشی به راحتی خانه ای پیدا می کند. در کنار آتشی خروشان با لیبل مورد علاقه خود بالا بکشید و لذت ببرید!

 

تعداد

یک نخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیگاربرگ الیوا دبل تورو Oliva Double Toro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط