وبلاگ ایران هابانا

فرق پاد و ویپ

ویپ در سال‌های اخیر به طور گسترده‌ای محبوب شده و انواع مختلفی از آن در بازار موجود است. دو نوع محبوب از این دستگاه‌ها پاد و ویپ هستند. اگرچه این دو نوع مشابه به نظر می رسند؛ اما تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد. امروز در ایران هابانا ما به بررسی تفاوت‌های بین پاد و ویپ می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم درستی در خریدتان بگیرید.

معرفی کوتاه پاد و ویپ 

پاد چیست ؟

پاد یک دستگاه کوچک و جمع و جور است که برای ارائه نیکوتین یا مواد دیگر استفاده می‌شود. پاد‌ها به طور معمول قابل دور انداختن هستند و می‌توانند به راحتی هنگام خالی شدن تعویض شوند. آنها در واقع طراحی شده‌اند تا ساده و آسان باشند و به همین دلیل برای مبتدیان یک انتخاب محبوب هستند. همچنین بسیار قابل حمل بوده و به راحتی در جیب یا کیف قابل جا به جایی می باشند.

ویپ چیست ؟

ویپ یک دستگاه بزرگتر است که از باتری قابل شارژ برای تامین برجستگی یا کارتریج پر شده با مایعات الکترونیکی استفاده می‌کند. ویپ ها به طور معمول قابل تنظیم هستند و به کاربران امکان تنظیم واتاژ و دما را می‌دهند تا تجربه مختص خود را به دست آورند. همچنین ویپ قدرتمندتر از پاد هست و میزان بخار بیشتری تولید می‌کند.

تفاوت های کلیدی پاد و ویپ 

طراحی

یکی از تفاوت‌های اصلی بین پاد و ویپ طراحی آنهاست. پاد‌ها کوچک ، جمع و جور و شبیه یک فلش درایو USB با یک دهانه بر روی بالا هستند. آنها برای پنهان ، قابل حمل بودن و استعمال در حال حرکت یک انتخاب محبوب هستند. از طرفی ویپ ها بزرگتر و حجیم تر هستند و شبیه یک خودکار یا چراغ قوه کوچک اند. آنها قابلیت مخفی سازی کمتری دارند اما گزینه‌های بیشتری برای سفارشی سازی ارائه می دهند.

سهولت استفاده

پاد‌ها برای استفاده ساده و آسان طراحی شده‌اند و هیچ دکمه یا تنظیماتی برای تغییر ندارند. آنها به طور معمول فقط با استنشاق فعال می‌شوند. از طرفی ویپ دکمه‌ و تنظیماتی دارد که باید تنظیم شود تا تجربه استعمال مطلوب را به دست آورید. این امر می‌تواند استفاده آنها را پیچیده‌تر کند، به خصوص برای مبتدیان.

سفارشی سازی

ویپ ها گزینه‌های بیشتری برای سفارشی سازی نسبت به پاد‌ها دارند. آنها به طور معمول تنظیمات واتاژ و دما را دارند که به کاربران امکان می‌دهد تجربه استعمال خود را بهبود بخشند.

سخن پایانی ...

اگر یک فرد حرفه ای هستید و از قبل تجربه استفاده از این دستگاه ها را داشته اید پس ما به شما خرید ویپ را پیشنهاد می کنیم چرا که قابلیت سفارشی سازی بیشتری دارد . اما اگر مبتدی و یا به دنبال سهولت استفاده هستید بی شک پاد گزینه مناسبی برای شماست. شما می توانید هردوی این محصولات را از فروشگاه ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *