وبلاگ ایران هابانا

تفاوت جویس و سالت

وقتی به ویپ فکر می‌کنیم ، گزینه‌های مختلفی برای مایعات الکترونیکی (e-liquid) وجود دارد. دو گزینه محبوب برای ویپ ، جویس و سالت هستند. هر دو گزینه تجربه‌های استعمال ویپ متفاوتی را ارائه می‌دهند، اما تفاوت‌های کلیدی دارند. در این مطلب، ما به بررسی تفاوت‌های جویس و سالت در ویپ ، شامل ترکیب، طعم، ارسال نیکوتین و تجربه کلی کشیدن ویپ، خواهیم پرداخت.

ترکیبات جویس و سالت

جویس :

جویس، همچنین به عنوان ویپ جویس یا e-liquid شناخته می‌شود و معمولاً حاوی (PG) و (VG) به عنوان مواد پایه است.ممکن است شامل مزه‌دهنده‌ها و نیکوتین با غلظت‌های مختلف باشد.جویس در نسبت‌های VG / PG مختلفی موجود است، با نسبت‌های معمول 70/30 یا 50/50.

سالت :

نیکوتین سالت ، حاوی مشتقی از نیکوتین است که با یک اسید ترکیب شده است.سالت حاوی نمک واقعی ( کلرید سدیم ) نیست و طعم نمکی ندارد.مایعات الکترونیکی سالت معمولاً در نسبت VG / PG 50/50 موجود هستند.

طعم آنها

جویس :

جویس طعم‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، از جمله میوه‌ها، دسرها، نوشیدنی‌ها و غیره.تجربه طعم ممکن است به تفاوت کیفیت e-liquid و دستگاهی که برای ویپ استفاده می‌شود، بستگی داشته باشد.برخی از ویپرها ترجیح می‌دهند تجربه طعم کمی بهتر را که توسط ویپ جویس های استاندارد ارائه می‌شود، داشته باشند.

سالت :

مایعات الکترونیکی سالت تمایل به شیرینی شدیدتری نسبت به ویپ جویس های سنتی دارند.تجربه طعم با سالت می‌تواند برای برخی از ویپرها خالص تر و رضایت‌بخش‌تر باشد.با این حال، ضربه گلویی شدید سالت ممکن است برای همه ویپرها لذت‌بخش نباشد.

ارسال نیکوتین

جویس :

جویس معمولاً حاوی نیکوتین فری بیس است که توسط بدن به طور کندتری جذب می‌شود.ضربه نیکوتین از جویس ممکن است به میزان قوی‌تر یا کندتر از سالت باشد.

سالت :

مایعات الکترونیکی سالت برای ارسال نیکوتین به بدن به صورت موثرتری فرموله شده‌اند.نیکوتین سالت ضربه نیکوتین صاف‌تر و قوی‌تری را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای ویپرهای جدید یا سابقه داری که از سیگارهای سنتی استفاده می‌کنند، جذاب باشد.ارسال نیکوتین سریع می‌تواند حس سیگار کشیدن سیگارهای سنتی را تقلید کند.

جمع بندی

اگر تجربه سیگار کشیدن را داشته اید ، سالت ممکن است به شما حس بهتری بدهد اما اگر دنبال تجربه متفاوت تر و قوی تری هستید، جویس پیشنهاد ما به شماست. شما با خیال راحت و به آسانی می توانید هردوی این محصولات را با تنوع بسیار گسترده از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *